
Şimdi öncelikle arkadaş bana ücretsiz bir scripti kullandığını söyleyip bu scriptin komple tasarımını değiştirmek istediğini söyledi. Bende tasarımı benim yapıp yapmayacağıma hem tasarım fiyatı hem de kodlama fiyatı verdim. Komiğime giden nokta şu bu arkadaş bana dün yazdı müsait olmadığım için dönemedim bugün tekrar yazdı. Yaptırmak için bu kadar hevesliyken fiyatı görünce neden görüldü? Ayrıca bu arkadaş bir medya ajansı ve sitelerinde web tasarım yaptıklarını iddaa ediyorlar. Baya kurumsal bir şirket yazan numarada 850 li bir numara işletme hesabı. Kurulduğum 2 nokta var birincisi nu"lled bir yazılım kullanıp ücretsiz demesi. İkincisi yaptırmaya bu kadar hevesli olup fiyatı görünce neden görüldü? Karşınızda bir insan var ayrıca SÖZDE MESLEKTAŞINIZ var. Bu şekilde nasıl iş yapıyorsunuz müşterilerinize nasıl davranıyorsunuz anlamıyorum. Script sahibi de @Quantum; hocamız. Kendisine bilgi verildi.
Durum böyle arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz?
Yani bazen baktınız müşteride alıcı veya ilgili biri değil birazda siz seçici olun.