• 18-07-2023, 09:18:02
    #37
    Yüksek limit ticaret yapmıyorsanız zararlıdır.
    Benim tüm kartlardaki limitim 15k dan yukarı çıkmaz.
    İhtiyacım olduğunda yükseltiyorum işimi halledip sonra tekrar düşürüyorum.
    Gereksiz yere kart limitlerinizi artırmayın.
  • 18-07-2023, 10:36:41
    #38
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz çok gördük öyle ne önlemler alan insanlar gördük. Bu devirde evlat babasını dolandırıyor. Siz kartın garantisi misiniz de böyle yönlendiriyorsunuz? Yok bişey olmazmış yok yurt dışına kapatırmış. Hırsız yurtiçinde zaten sen takma kafana. Bi dolandırıcıya kansa bi şekilde vebalini aldığınız bu işin sorumluluğunu alacak mısınız? Soğuk suyu siz içmeyecekseniz fikriniz sizde kalsın. Bişey alacağı zaman arttırıp al kapat yoksa sürekli cebinde 100 bin limitle gezmenin mantığı ne?

    Kartı alan şifreyi biliyorsa gidip 100 olmasa da orda burda telefon alıp satsa 50 bin civarı harcasa ne olacak? Ama tüh ben yurtdışına kapatmıştım

    bir gün dolandırılınca anlarsın şimdi erken sana daha var yolun.
    Merhaba, öncelikle ben kimsenin vebalini almıyorum, eğer bu forum da bir üyeyse ve forumda açılan konuları okuyorsa bir zahmet dolandırılmasın, kart şifresini ona buna vermesin, bende cebimde limiti yüksek kartlarla geziyorum, bu şey demek gibi oldu arabalar kaza yapıyor, kimse araba kullanmasın ve satmasın, suçlusu kim peki Ford mu ?
  • 18-07-2023, 11:28:57
    #39
    Ana kartın tüm işlem limitlerini kısıtlayın hocam. Bir adet sanal kart açın ve oraya internetten alışveriş yapacağınız zaman kullanacağınız limiti girin. Çok sık dışarıdan yemek vb söyleyip harcama yapıyorsanız 2-3 bin tl gibi limitte bırakabilirsiniz. Güvenlik çok önemli
  • 18-07-2023, 13:42:01
    #40
    R10.NET'in Bence En İyisi
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, öncelikle ben kimsenin vebalini almıyorum, eğer bu forum da bir üyeyse ve forumda açılan konuları okuyorsa bir zahmet dolandırılmasın, kart şifresini ona buna vermesin, bende cebimde limiti yüksek kartlarla geziyorum, bu şey demek gibi oldu arabalar kaza yapıyor, kimse araba kullanmasın ve satmasın, suçlusu kim peki Ford mu ?
    Verdiğin örneğin alakasızlığından sonra daha fazla bunun seninle konuşulmayacağını anladım. araba dediğin şey bir ihtiyaç, araç, nerdeyse olmazsa olmaz. Kredi kartı dediğin şey ihtiyaç değil. Zorundalık değil. Cebinde 100 bin TL ile gezmenin anlamı yok. Bide dolandırılmasın o zaman diyorsun. İnsan küçümsediğini yaşamadan ölmezmiş. Bi anlık dalgınlık o dolandırılma anı 5 dakika sürmüyor. Tamamen boş yapıyorsun bilmediğin konuda. Bi gün çarpsınlar seni de gör burda dolandırılmasaydın diyenlere bu yorumlarını gösterirsin.

    Kolay gelsin.
  • 18-07-2023, 14:17:45
    #41
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartın limitni bence acilen düşür. Bir dolandırılma, çalma durumunda bi kaptırırsan kendini nerde bulursun kim bilir? Karttan şifreyle vs alınan ödemeler iade olmuyor şikayetçi olacaksın da adam yakalanacakta dava sonuçlanacak da, bana borcu vardı vs deyip uzatmayacak da, para kaldıysa ödeyecek. Paranı hapis yatarak öderse sen artık 100 bin kredini paşa paşa ödersin. Bu dava minimum 1.5-2 yıl sürüyor. Adam ortadan kaybolmazsa oda.
    Felaket tellalılığı nedir ne olur
  • 18-07-2023, 14:44:19
    #42
    Hesaba para giriş çıkışı olunca normal düzeylerde limit veriyordu ama 100K limit vermesi çok iyi, özellikle de ihtiyaç varsa sürekli ticaret falan yapılıyorsa Benim limiti de artırırlar umarım.
  • 18-07-2023, 14:49:14
    #43
    Bu ara bankalar bol keseden dağıtıyor isteseniz vermezler red alırsınız.
  • 18-07-2023, 14:59:27
    #44
    Platin üye
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartın limitni bence acilen düşür. Bir dolandırılma, çalma durumunda bi kaptırırsan kendini nerde bulursun kim bilir? Karttan şifreyle vs alınan ödemeler iade olmuyor şikayetçi olacaksın da adam yakalanacakta dava sonuçlanacak da, bana borcu vardı vs deyip uzatmayacak da, para kaldıysa ödeyecek. Paranı hapis yatarak öderse sen artık 100 bin kredini paşa paşa ödersin. Bu dava minimum 1.5-2 yıl sürüyor. Adam ortadan kaybolmazsa oda.
    Abartmışsın biraz, temassız ve internet limitini düşük tut, yada interneti komple kapat, işine yaradığı zaman açarsın sadece, onun dışında her yer şifre ve 3D istiyor, o kadar da korkulacak bir şey yok, düşürme limitini boş yere.
  • 18-07-2023, 15:29:47
    #45
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartmışsın biraz, temassız ve internet limitini düşük tut, yada interneti komple kapat, işine yaradığı zaman açarsın sadece, onun dışında her yer şifre ve 3D istiyor, o kadar da korkulacak bir şey yok, düşürme limitini boş yere.
    Hocam reelde dolandırılmanızı internete ödemeyi kapatarak mı engelliyorsunuz siz ? Mesela zorla şifreyi aldı sizden bu ihtimalde 3d şifre mi geliyor sizin telefonunuza adam mediamarkttan alışveriş yapınca.
    Mesela temassızı kapat diyor bazıları temassız limiti 1000-1500 zaten 100 bin kartta 1500 adama dokunmaz büzüm derdimiz büyük miktarların çıkabilmesi.

    ayrıca yüksek miktar kredi harcama alışkanlığını değiştirir. Var diye harcar zora düşersin. Limit az olduğunda sen durmasanda o durdurabiliyor seni.


    ağzı olan konuşuyor gerçekten. Dolandırılmayı sadece internette yaşanan bişey sanan insanlara burda laf anlatıyoruz. Boş.