LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, öncelikle ben kimsenin vebalini almıyorum, eğer bu forum da bir üyeyse ve forumda açılan konuları okuyorsa bir zahmet dolandırılmasın, kart şifresini ona buna vermesin, bende cebimde limiti yüksek kartlarla geziyorum, bu şey demek gibi oldu arabalar kaza yapıyor, kimse araba kullanmasın ve satmasın, suçlusu kim peki Ford mu ?
Verdiğin örneğin alakasızlığından sonra daha fazla bunun seninle konuşulmayacağını anladım. araba dediğin şey bir ihtiyaç, araç, nerdeyse olmazsa olmaz. Kredi kartı dediğin şey ihtiyaç değil. Zorundalık değil. Cebinde 100 bin TL ile gezmenin anlamı yok. Bide dolandırılmasın o zaman diyorsun. İnsan küçümsediğini yaşamadan ölmezmiş. Bi anlık dalgınlık o dolandırılma anı 5 dakika sürmüyor. Tamamen boş yapıyorsun bilmediğin konuda. Bi gün çarpsınlar seni de gör burda dolandırılmasaydın diyenlere bu yorumlarını gösterirsin.

Kolay gelsin.