Yüksek limit ticaret yapmıyorsanız zararlıdır.
Benim tüm kartlardaki limitim 15k dan yukarı çıkmaz.
İhtiyacım olduğunda yükseltiyorum işimi halledip sonra tekrar düşürüyorum.
Gereksiz yere kart limitlerinizi artırmayın.