• 17-07-2023, 23:35:12
    #1
    Gece 12'ye yaklaşırken marjinal konuların sayısı artar, bilirsiniz... 🙂

    Adınız nedir, ne olsun isterdiniz?

    Ben öncelikle adımı seviyorum. Yaşıtlarımın genelinin 60-70 yaşında olması dışında bir sorun yok gibi. 😄
  • 17-07-2023, 23:35:29
    #2
    Mert.
  • 17-07-2023, 23:36:05
    #3
    Osman
  • 17-07-2023, 23:38:23
    #4
    Recep Tayyip
  • 17-07-2023, 23:48:35
    #5
    Timur
  • 17-07-2023, 23:49:59
    #6
    Alparslan
  • 17-07-2023, 23:55:36
    #7
    Adem