Gece 12'ye yaklaşırken marjinal konuların sayısı artar, bilirsiniz... 🙂

Adınız nedir, ne olsun isterdiniz?

Ben öncelikle adımı seviyorum. Yaşıtlarımın genelinin 60-70 yaşında olması dışında bir sorun yok gibi. 😄