Konu
Adınız ne? Ne olsun isterdiniz?
17-07-2023, 23:35:12
#1
orhansengun
Gece 12'ye yaklaşırken marjinal konuların sayısı artar, bilirsiniz... 🙂
Adınız nedir, ne olsun isterdiniz?
Ben öncelikle adımı seviyorum. Yaşıtlarımın genelinin 60-70 yaşında olması dışında bir sorun yok gibi. 😄