Gecenlerde tatil icin antalya lara bolgesinde bir otelde konakladim.Sigaram bittigi icin birde etrafi dolasayim diye ciktim bir tekel markete girdim.Önumde bir turist vardi ivir zivir biseyler almis 40eu odedi cikti.Bende 1 sigara 2 kutu kola aldim 135tl odedim.Ayni sigara ve kolayi afyon merkez de bir tekelden aldim 77tl odedim.
Bir kac yil once benzer olay bodrumda basima gelmisti.Bu 3 harfli marketlerin bu bolgelere gelmesi yerli ve disardan gelen bizimgibiler icin bulunmaz nimetmiş.Bu bölgelerde yasayanlar yerli halkin Allah yardimcisi olsun.Degil antalya kendimi eu ulkesine gitmis ve carpilmis gibi hissettim.
Turistik bölgeler de yaşamak?
1
●162