Gecenlerde tatil icin antalya lara bolgesinde bir otelde konakladim.Sigaram bittigi icin birde etrafi dolasayim diye ciktim bir tekel markete girdim.Önumde bir turist vardi ivir zivir biseyler almis 40eu odedi cikti.Bende 1 sigara 2 kutu kola aldim 135tl odedim.Ayni sigara ve kolayi afyon merkez de bir tekelden aldim 77tl odedim.
Bir kac yil once benzer olay bodrumda basima gelmisti.Bu 3 harfli marketlerin bu bolgelere gelmesi yerli ve disardan gelen bizimgibiler icin bulunmaz nimetmiş.Bu bölgelerde yasayanlar yerli halkin Allah yardimcisi olsun.Degil antalya kendimi eu ulkesine gitmis ve carpilmis gibi hissettim.