• 16-07-2023, 19:45:44
    #10
    Zaten vergilerden bunalmıştık iyice bunalttılar. Bunların yüzünden insanlar akıl sağlıklarını kaybediyor.
  • 16-07-2023, 19:46:05
    #11
    Buda benden hayırlı olsun 😅
  • 16-07-2023, 20:38:55
    #12
    ödemeyi düşünmüyorum tek taksidimi öder geçerim kanunlaşmamış bir maddenin tahsili olmaz. maske yasaklarındaki gibi ceza kesilir ödemeseydiniz kardeşim denilmesi yüzde 90... 9-10 ay sonra yerel seçimler geliyor yine 2000 tl altı borçlar temizlenir ödeyen ödediğiyle kalır, bende artık dark side'a geçtim, ödemeyeceğim !
    • Shou
    Shou bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2023, 20:49:43
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeyi düşünmüyorum tek taksidimi öder geçerim kanunlaşmamış bir maddenin tahsili olmaz. maske yasaklarındaki gibi ceza kesilir ödemeseydiniz kardeşim denilmesi yüzde 90... 9-10 ay sonra yerel seçimler geliyor yine 2000 tl altı borçlar temizlenir ödeyen ödediğiyle kalır, bende artık dark side'a geçtim, ödemeyeceğim !
    +1 katılıyorum
  • 16-07-2023, 21:19:46
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeyi düşünmüyorum tek taksidimi öder geçerim kanunlaşmamış bir maddenin tahsili olmaz. maske yasaklarındaki gibi ceza kesilir ödemeseydiniz kardeşim denilmesi yüzde 90... 9-10 ay sonra yerel seçimler geliyor yine 2000 tl altı borçlar temizlenir ödeyen ödediğiyle kalır, bende artık dark side'a geçtim, ödemeyeceğim !
    Ödeme'den muane yapılmıyor işte o sıkıntı.
  • 16-07-2023, 21:24:23
    #15
    Shou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme'den muane yapılmıyor işte o sıkıntı.
    yeni araç aldım, 3 yıl kafam rahat ödemeyeceğim... sizinde 2023 sonuna kadar vadeniz var faiz işler en fazla muayne yapılmamasına teşkil değil. 2024'te sıkıntı olur, onuda seçim ayağına silerler, ödemeyin babam, deprem vergiside hayatımıza böyle girdi bi kerelik denildi ahiretlik oldu adı değişti ötv oldu, "ödediğiniz deprem paralarıyla duble yol yabdık" derler mazallah...siz ses çıkartmaz tepki koymazsanız köprünün ortasına bi adam daha dikerler.
  • 17-07-2023, 01:36:37
    #16
    Sinirlendim şimdi 2'sini de ödemeyeceğim. Çokta umrumda, inceldiği yerden kopar bu saatten sonra.
  • 17-07-2023, 10:06:02
    #17
    Deprem bölgesinde bu kanun geçerli değil mi?
    aracımda hala 1 tane görünüyor?
  • 17-07-2023, 11:19:05
    #18
    Kesinlikle ödemiyorum.
    Elbet bir gün silecekler aracı 10 yıl daha satmayı düşünmüyorum.