Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeyi düşünmüyorum tek taksidimi öder geçerim kanunlaşmamış bir maddenin tahsili olmaz. maske yasaklarındaki gibi ceza kesilir ödemeseydiniz kardeşim denilmesi yüzde 90... 9-10 ay sonra yerel seçimler geliyor yine 2000 tl altı borçlar temizlenir ödeyen ödediğiyle kalır, bende artık dark side'a geçtim, ödemeyeceğim !
+1 katılıyorum