Ödeme'den muane yapılmıyor işte o sıkıntı.
yeni araç aldım, 3 yıl kafam rahat ödemeyeceğim... sizinde 2023 sonuna kadar vadeniz var faiz işler en fazla muayne yapılmamasına teşkil değil. 2024'te sıkıntı olur, onuda seçim ayağına silerler, ödemeyin babam, deprem vergiside hayatımıza böyle girdi bi kerelik denildi ahiretlik oldu adı değişti ötv oldu, "ödediğiniz deprem paralarıyla duble yol yabdık" derler mazallah...siz ses çıkartmaz tepki koymazsanız köprünün ortasına bi adam daha dikerler.