• 13-07-2023, 00:35:14
    #1
    Malum imei kayıt füryasında ben de amcama kayıt ettirdim ancak kendisi şehir dışında. Bayilikler vs kimlik sahibi istiyor online başvuruda teslim alırken de aynı şekilde. Bunu çözebilecegim bir durum yok mudur yani yaklaşık 1 ay sonra gelecek amcam online olarak kimlik fotokopisiyle çıkartamaz mıyım
  • 13-07-2023, 00:36:45
    #2
    nacress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum imei kayıt füryasında ben de amcama kayıt ettirdim ancak kendisi şehir dışında. Bayilikler vs kimlik sahibi istiyor online başvuruda teslim alırken de aynı şekilde. Bunu çözebilecegim bir durum yok mudur yani yaklaşık 1 ay sonra gelecek amcam online olarak kimlik fotokopisiyle çıkartamaz mıyım
    Öyle yapmak yerine amcanız direkt online başvursun. Ben turkcellden online şekilde başvuru yapıp aldım.
  • 13-07-2023, 00:36:53
    #3
    Noterden vekalet vererek işlem yaptırabilirsiniz
  • 13-07-2023, 00:36:59
    #4
    İmzayı almak zorundalar. Tanıdık telefon bayiisi yoksa mümkün değil.
  • 13-07-2023, 00:38:39
    #5
    Vekalet alabilirsin, en kolay yolu bu olur.
  • 13-07-2023, 00:38:58
    #6
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapmak yerine amcanız direkt online başvursun. Ben turkcellden online şekilde başvuru yapıp aldım.
    evet ben de bu şekilde yapmak istedim ama hat sahibi evde olmalı dediler siz teslim alırken bir şey imzaladınız mı veya kimlik istediler mi farklı kişi için mi istediniz kendi üzerinize mi
  • 13-07-2023, 00:42:18
    #8
    nacress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben de bu şekilde yapmak istedim ama hat sahibi evde olmalı dediler siz teslim alırken bir şey imzaladınız mı veya kimlik istediler mi farklı kişi için mi istediniz kendi üzerinize mi
    Sadece teslim aldığıma dair imza atmıştım.
    ama başkası alırsa farklı birşey isteyebilirler emin değilim en doğru seçenek müşteri hizmetlerini arayıp sormak
  • 13-07-2023, 00:42:59
    #9
    Tanıdık bayi bulursan kimlik resmini atması yeterli olur.