Malum imei kayıt füryasında ben de amcama kayıt ettirdim ancak kendisi şehir dışında. Bayilikler vs kimlik sahibi istiyor online başvuruda teslim alırken de aynı şekilde. Bunu çözebilecegim bir durum yok mudur yani yaklaşık 1 ay sonra gelecek amcam online olarak kimlik fotokopisiyle çıkartamaz mıyım