nacress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malum imei kayıt füryasında ben de amcama kayıt ettirdim ancak kendisi şehir dışında. Bayilikler vs kimlik sahibi istiyor online başvuruda teslim alırken de aynı şekilde. Bunu çözebilecegim bir durum yok mudur yani yaklaşık 1 ay sonra gelecek amcam online olarak kimlik fotokopisiyle çıkartamaz mıyım
Öyle yapmak yerine amcanız direkt online başvursun. Ben turkcellden online şekilde başvuru yapıp aldım.