• 11-07-2023, 01:56:22
    #1
    Selam dostlarım bugun çok kötü bir olay yaşandı.
    Ev sahibim yan komşumu aralarındaki bir kira meselesi yüzünden bıçaklamış, yan daire ve oturdum daire şuanki ev sahibime ait.
    Bıçak 4 yere denk gelmiş 1 tanesi derinmiş yoğun bakıma alındı ve ev sahibimde şuan sanırım karakola alındı.
    Bu durumda yapılabilecek neler olabilir? komşumun alması gereken aksiyonlar neler? bilen birileri fikir verirse sevinirim bende komşuma aktarıp kendi haklarını savunması için bilgi vermek istiyorum.
  • 11-07-2023, 01:58:17
    #2
    Yazık olmuş. Çıksaymış.
    • CoderMaN
    CoderMaN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-07-2023, 01:58:40
    #3
    Aktarmanız gereken bir şey pek yok hocam kamu davası zaten şahitler varsa şahitler dinlenir. Olay bi de kapı eşiğinden içerde olduysa ev sahibinize mokoko
  • 11-07-2023, 02:04:28
    #4
    Ev sahibini siz niye savunuyorsunuz? Bırakın kamu davasına dönüşünce avukatları savunsun. İnsan canına kastetme var sonuçta.
  • 11-07-2023, 02:10:09
    #5
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibini siz niye savunuyorsunuz? Bırakın kamu davasına dönüşünce avukatları savunsun. İnsan canına kastetme var sonuçta.
    Saat geç oldu kardeşim
  • 11-07-2023, 02:12:21
    #6
    Büyük geçmiş olsun hocam umarım komşunuz bir an önce sağlığına kavuşur bu tarz olaylar çok olmaya başladı küçük naçizane tavsiyem müdahil olmayın bu işin profesyonelleri (Avukatlar) gerekeni yapsın.
    Ev sahipleri 4.5 milyon edecek evini 2-3 bin liraya kiraya vermek istemiyor haklılık payları var
    Diğer taraf ,içler acısı asgari ücret alan insanlar 7.8 bin lira kira vermek zorunda kalıyor huzursuz olma pahasına evden çıkmıyorlar çıksalar yaşamakta güçlük çekecekler..
    Bir şekilde devlet eliyle çözülmesi gerekiyor.
  • 11-07-2023, 02:12:37
    #7
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibini siz niye savunuyorsunuz? Bırakın kamu davasına dönüşünce avukatları savunsun. İnsan canına kastetme var sonuçta.
    Ev sahibini değil, kiracı olan yan komşusunu savunuyor
  • 11-07-2023, 02:12:53
    #8
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibini siz niye savunuyorsunuz? Bırakın kamu davasına dönüşünce avukatları savunsun. İnsan canına kastetme var sonuçta.
    Ev sahibini değil bıçaklanan komşuyu koruyor hocam yanlış anlamışsınız olayı
  • 11-07-2023, 02:13:53
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık olmuş. Çıksaymış.
    müthiş bir fikir