Büyük geçmiş olsun hocam umarım komşunuz bir an önce sağlığına kavuşur bu tarz olaylar çok olmaya başladı küçük naçizane tavsiyem müdahil olmayın bu işin profesyonelleri (Avukatlar) gerekeni yapsın.
Ev sahipleri 4.5 milyon edecek evini 2-3 bin liraya kiraya vermek istemiyor haklılık payları var
Diğer taraf ,içler acısı asgari ücret alan insanlar 7.8 bin lira kira vermek zorunda kalıyor huzursuz olma pahasına evden çıkmıyorlar çıksalar yaşamakta güçlük çekecekler..
Bir şekilde devlet eliyle çözülmesi gerekiyor.