Selam dostlarım bugun çok kötü bir olay yaşandı.
Ev sahibim yan komşumu aralarındaki bir kira meselesi yüzünden bıçaklamış, yan daire ve oturdum daire şuanki ev sahibime ait.
Bıçak 4 yere denk gelmiş 1 tanesi derinmiş yoğun bakıma alındı ve ev sahibimde şuan sanırım karakola alındı.
Bu durumda yapılabilecek neler olabilir? komşumun alması gereken aksiyonlar neler? bilen birileri fikir verirse sevinirim bende komşuma aktarıp kendi haklarını savunması için bilgi vermek istiyorum.