• 10-07-2023, 21:16:19
    #1
    Dershane iyi öğrenciye iyi sınıf ve daha iyi öğretmen veriyorlar . Ama düşük seviyeli öğrenciler ilgilenmiyor pek fazla yani bunu çalışan bir öğretmen arkadaşım doğruladı . Sizin görüşleriniz nedir ?
  • 10-07-2023, 21:17:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anlayamadım hocam yazdığınızı ama
  • 10-07-2023, 21:35:05
    #3
    Dershanede Türkçe derslerine biraz ehemmiyet vermeniz lazım, sizi anladım ama biraz güç oldu. Eğitimin kapitalist düzene uyum sağlamış hali yani çok bir şey beklenmemeli...
  • 10-07-2023, 21:46:32
    #4
    Düşük sınftaki öğrenci kendini ezik görmemek için çabalayıp yüksek puanlı sınıfa geçsin mantığıyla yapılmış bir sistem olarak düşünüyorum ancak bana göre yanlış.
  • 10-07-2023, 21:54:11
    #5
    Bu sene yksye hazırlandım. Maalesef ki doğru bunlar. Ben 4. sınıftaydım. 10-12 sınıf vardı. Ama bizim usttekilerin hocaları iyiydi.
  • 11-07-2023, 00:45:47
    #6
    Öyle düşünen dershane değil, ticarethanedir hocam.
  • 11-07-2023, 00:47:57
    #7
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayamadım hocam yazdığınızı ama
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle düşünen dershane değil, ticarethanedir hocam.
    Hocam zaten para olarak görüyorlar eğitim ticaret döndü .