Dershane iyi öğrenciye iyi sınıf ve daha iyi öğretmen veriyorlar . Ama düşük seviyeli öğrenciler ilgilenmiyor pek fazla yani bunu çalışan bir öğretmen arkadaşım doğruladı . Sizin görüşleriniz nedir ?