• 08-07-2023, 00:17:00
    #1
    Herkese mutlu geceler.
    Bugün tüm yoğunlukların ardından, tıpkı R10 üzerinden free çalıştığım dönemlerdeki heyecanımla bilgisayarın başına geçtim tekrar. O kadar diri, besleyici ve eğitici bir mecra ki bura nedense içimde ilk girdiğim zamanki heyecan oluştu. 🙂

    Uzun zamandır sadece off topic başlıklar için giriyor, o an cevap aradığım konular için desteklerinize talip oluyordum. Bugünden itibaren ise artık tıpkı eskiden olduğu gibi:

    Marka İsmi ve Marka Stratejisi Danışmanlığı
    Marka Hikayesi ve Kurumsal Hakkımızda Yazısı Hizmeti
    Sosyal Medya Danışmanlığı
    Eğitim Sitesi ve Kişisel Blog Backlink Hizmeti
    Sosyal Medya Story Reklamı

    Konularında destek vermeye devam edeceğim. Özellikle E-Ticaret yapan, satış artırmak isteyen ve satış niyeti olan dostlarım için de bu gece kendi bloğuma bir yazı ekleyeceğim. Bunu da ilerleyen saatlerde paylaşmayı düşünüyorum. Zaten bolca kardeşimizin, bilgi sahibi abimizin ve dostlarımızın olduğu bir platformdu bura. Eminim yeni yeni dostlar da buraya güzellikler katmıştır. 😊

    Enerjimi paylaşacak olan veya "ee hocam noldu yani?" diye sormaya hazırlanan tüm kardeşlerime sevgi ve saygılarımla... 😄
  • 08-07-2023, 00:20:03
    #2
    Tekrardan merhabalar diyelim

    Başarılarınızın devamını diliyorum; bol kazançlar.

    Selamlar, sevgiler.
  • 08-07-2023, 00:21:43
    #3
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan merhabalar diyelim

    Başarılarınızın devamını diliyorum; bol kazançlar.

    Selamlar, sevgiler.
    Çok teşekkür ederim hocam gerek nezaketiniz gerekse de hoş mesajınız için. 😊
  • 08-07-2023, 00:58:56
    #4
    Öncelikle Hoşgeldiniz merhabalar,
    eticaret satış arttırmayla ilgili blog yazınızı nerede paylaşacaksınız takipte kalmak istiyorum.
  • 08-07-2023, 01:09:52
    #5
    omerffle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Hoşgeldiniz merhabalar,
    eticaret satış arttırmayla ilgili blog yazınızı nerede paylaşacaksınız takipte kalmak istiyorum.
    Hoş buldum hocam. Öncelikle yazım direkt bu odakta olmayacak zira bu şekilde yazılan ve altı boş olan yazılara kesinlikle inanıp yatırım yapmayın. Zira birçoğu yapmadığı veya yapamadığı idealleri satarak insanları kandırma yolunu seçiyor. Ben daha çok bu alanda bir bilinç oluşturmaya, dijitalin yapısını ve beklentilerini aktarmaya çalışıyorum. Marka ve dijital odağında bir yazı olacak bu gece ekleyeceğim. orhansengun.com sitemde yayınlıyorum. Uzun süredir reklam aldığım yazılar dışında pek yazı eklemiyordum. Bugün tekrar başlıyorum insallah