Herkese mutlu geceler.
Bugün tüm yoğunlukların ardından, tıpkı R10 üzerinden free çalıştığım dönemlerdeki heyecanımla bilgisayarın başına geçtim tekrar. O kadar diri, besleyici ve eğitici bir mecra ki bura nedense içimde ilk girdiğim zamanki heyecan oluştu. 🙂

Uzun zamandır sadece off topic başlıklar için giriyor, o an cevap aradığım konular için desteklerinize talip oluyordum. Bugünden itibaren ise artık tıpkı eskiden olduğu gibi:

Marka İsmi ve Marka Stratejisi Danışmanlığı
Marka Hikayesi ve Kurumsal Hakkımızda Yazısı Hizmeti
Sosyal Medya Danışmanlığı
Eğitim Sitesi ve Kişisel Blog Backlink Hizmeti
Sosyal Medya Story Reklamı

Konularında destek vermeye devam edeceğim. Özellikle E-Ticaret yapan, satış artırmak isteyen ve satış niyeti olan dostlarım için de bu gece kendi bloğuma bir yazı ekleyeceğim. Bunu da ilerleyen saatlerde paylaşmayı düşünüyorum. Zaten bolca kardeşimizin, bilgi sahibi abimizin ve dostlarımızın olduğu bir platformdu bura. Eminim yeni yeni dostlar da buraya güzellikler katmıştır. 😊

Enerjimi paylaşacak olan veya "ee hocam noldu yani?" diye sormaya hazırlanan tüm kardeşlerime sevgi ve saygılarımla... 😄