• 07-07-2023, 23:06:05
    #10
    konuyu 365 gün mağdur edebiyatı yapan memur tayfa basmadan terk edin beyler.. Özellikle öğretmenler son günlerde çok acaip formdalar. Malum tatil olduğu için enerji depolayıp saldırıyorlar..
  • 07-07-2023, 23:07:39
    #11
    Söylediklerinizde kesinlikle haklısınız, Bu arada ekşi sözlük te bir konu açmış gibi cümleler kurmuşsunuz ve aynı şekilde başlıkta
  • 07-07-2023, 23:14:12
    #12
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görevini iyi yapmayan kesinlikle atılmalı 657 ye tabi olan kovulmama garantisi alıyor ondan bu kadar rahatlar

    Hocam çoğu memur torpille giriyor. Kim kimi atacak. Araya bikaç tanede torpilsiz sıkıştırıyorlar. Onlara da işleri kitliyorlar. Kurumlarda bütün işleri belli başlı kişilere yıkıyorlar. Diğerleri ya hiç çalışmıyor, kendini çalışıyormuş gibi gösteriyor Ya da az çalışıyor.
  • 14-07-2023, 11:21:27
    #13
    Üniversitedeyken öğrenci işlerini arardım. Kendimi sorduğum soru hakkında bilgi verir halde buluyordum çoğu zaman.

    Güleryüzlü, işini bilen, inisiyatif alabilen memurlar candır.