Görevini iyi yapmayan kesinlikle atılmalı 657 ye tabi olan kovulmama garantisi alıyor ondan bu kadar rahatlar
Hocam çoğu memur torpille giriyor. Kim kimi atacak. Araya bikaç tanede torpilsiz sıkıştırıyorlar. Onlara da işleri kitliyorlar. Kurumlarda bütün işleri belli başlı kişilere yıkıyorlar. Diğerleri ya hiç çalışmıyor, kendini çalışıyormuş gibi gösteriyor Ya da az çalışıyor.