• 07-07-2023, 11:13:56
    #1
    Merhaba kendimce önemli gördüğüm bir konuyu paylaşmak istedim. GSS borçlarınızı 31 ağustos tarihine kadar faizden arındırılmış şekilde ödeyebilirsiniz. sonrasında faiz eklenecek. ben 5 senedir silinsin diye bekliyorum silinmiyor. bu borç ödenmediği takdirde sağlık hizmetleri alamama ve emekli olamama durumları mevcut. Güncel borç durumunuzu e-devlette girip gss diye aratarak kontrol edebilirsiniz. benim daha önce 3.000 lira olarak gözüken borcum şu an 1700 olarak gözüküyor mesela. 31 ağustosa kadar ödenmezse tekrar 3000 liraya faiziyle birlikte belki 3500 liraya kadar çıkacak. Bilginize.

    "5510 sayılı Kanunun 60 ıncı maddesinin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamındaki zorunlu genel sağlık sigortalılığınız dolayısıyla adınıza tahakkuk ettirilen; 31.12.2022 tarihi ve öncesine ait prim borcunuzun gecikme zammı ve gecikme cezası 12.03.2023 tarihinde yürürlüğe giren 7440 sayılı Kanunun 7'nci maddesi gereği silinerek, kalan borç aslı aşağıda gösterilmiştir. Yapılandırılan borç tutarını, 12.03.2023-31.08.2023 (dahil) tarihleri arasında ister peşin ister kendi belirleyeceğiniz taksitler halinde, Kurumumuzun anlaşmalı olduğu Bankaların Şubeleri, ATM'ler, İnternet Bankacılığı, PTT Bank Şubeleri ile ayrıca e-Devlet üzerinden Kredi kartı veya Bankamatik kartıyla ödeme imkanı getirilmiştir. Söz konusu borcunuzu, 31.08.2023 (dahil) tarihine kadar ödememeniz halinde gecikme cezası ve gecikme zammı tahakkuk ettirilecektir."
  • 07-07-2023, 11:36:49
    #2
    Tek sefer de mi ödeniyor yoksa taksitlendirme var mı? Bilginiz var mı bu konuda?
  • 07-07-2023, 11:46:08
    #3
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sefer de mi ödeniyor yoksa taksitlendirme var mı? Bilginiz var mı bu konuda?
    Kredi kartına taksitlendirme imkanı sunulduğu söylenmiş fakat nasıl oluyor bilmiyorum. ödeme ekranına gelip öde deyince bir takım bilgiler veriyor.
  • 07-07-2023, 11:56:02
    #4
    byigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartına taksitlendirme imkanı sunulduğu söylenmiş fakat nasıl oluyor bilmiyorum. ödeme ekranına gelip öde deyince bir takım bilgiler veriyor.
    Borç ödemesi ekranından öde dendiğinde kredi kartı bilgileri giriş yapıldığında taksitlendirme gelmiyor. Acaba banka ( kredi kartı üzerinden) üzerinden mi taksit yapılıyor
  • 07-07-2023, 11:56:43
    #5
    Aylık 150 tlydi 300 olmuştu sanırım şuan ne kadar bilginiz var mı?
    Yeşilkart almak o kadar zor ki. Bu miktarı ödeme durumu olmayanlara kapsamlı şeyler soruluyor. Örneğin dedeniz ile yaşıyorsanız ve dedenizin evi varsa aylık maaşı varsa (sanki torununa verecek nee alakaysa) yeşil karttan yararlanma durumunuz olmaması yüksek bu şekilde.
  • 07-07-2023, 11:57:51
    #6
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 150 tlydi 300 olmuştu sanırım şuan ne kadar bilginiz var mı?
    Yeşilkart almak o kadar zor ki. Bu miktarı ödeme durumu olmayanlara kapsamlı şeyler soruluyor. Örneğin dedeniz ile yaşıyorsanız ve dedenizin evi varsa aylık maaşı varsa (sanki torununa verecek nee alakaysa) yeşil karttan yararlanma durumunuz olmaması yüksek bu şekilde.
    yeni ayla birlikte 400 tl olacak diye biliyorum.
  • 07-07-2023, 12:00:13
    #7
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç ödemesi ekranından öde dendiğinde kredi kartı bilgileri giriş yapıldığında taksitlendirme gelmiyor. Acaba banka ( kredi kartı üzerinden) üzerinden mi taksit yapılıyor
    bilmiyorum en iyisi bankayı arayıp bilgi almak. çünkü taksitlendirme yapılıyor..
  • 07-07-2023, 12:13:28
    #8
    Konu için teşekkürler şimdi kontrol ettim bende 1000 küsüratlıydı 400 liraya düşmüş ödeyeyim artık