Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 150 tlydi 300 olmuştu sanırım şuan ne kadar bilginiz var mı?
Yeşilkart almak o kadar zor ki. Bu miktarı ödeme durumu olmayanlara kapsamlı şeyler soruluyor. Örneğin dedeniz ile yaşıyorsanız ve dedenizin evi varsa aylık maaşı varsa (sanki torununa verecek nee alakaysa) yeşil karttan yararlanma durumunuz olmaması yüksek bu şekilde.
yeni ayla birlikte 400 tl olacak diye biliyorum.