3 tl maliyetle hazırladığım ürünü 30 tlye satıp zarar ediyorum en az 2 tane alırlarsa arada cebime 10 lira kalıyor.
barem kargo 15,67 + kdv = 18,49 tl.
2,99 + kdv her satıştan hizmet bedeli = 3,53 tl.
ürün maliyeti = 3 tl
kargo etiketi + efatura + poşet = 1 tl
%21 trendyol komisyonu = 6,30 tl.
sorun aslında bu değil. sorun bu pazaryerinde toplama çıkarma bilmeyen zarar ettiğinin farkına varmayan satıcılar.
aynı kategoride adamlar 15-20 tlye satış yapıyor. ben bu yüzden adam gibi kar alabileceğim fiyatı yazamıyorum. birisi bunlara doların 26 olduğunu en düşük memur maaşının 25bin tl olduğunu ve basit hesap makinesi kullanmayı öğretmeli. yada yeni bi yönetmelik trendyol a her satış altında satıcıya giderleri göstermeyi zorunlu yapmalı.
trendyol sağolsun muhasebeyi çok iyi gizliyor kargo faturaları 2-3 ay sonra gelmeye başlıyor satıcıda erken ödeme çekip kar ediyorum sanıyor. eticaret yapanların çoğu ilkokul mezunu nasıl olsa
Trendyol da %1000 karla ürün satıp zarar etmek
24
●2.242
- 05-07-2023, 20:42:11öyle de heves edip 70bin liralık ekipman marka tescil harcamaları yaptım ona üzülüyorum.mukayees adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada %18 kdvyi eklememişim 0 tlye bile gönderseniz 40 tl altına bişey satmak zarar sebebi
- 05-07-2023, 20:44:15trendyol da satmanız şart değilse instagram da veya tiktok gıbı platformlardan deneyın şansınızı elinizdekiler bitince zaten birdaha girmezsinizRuhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 20:51:07Sattığınız ürünün arama hacimlerine bakarak, şayet arama hacimleri yüksek ise kendi siteniz üzerinden satışını yapabilirsiniz. + karşı ödemeli kargo + reklam maliyetlerinizi ürün maliyetine ekleyerek bir rakam belirleyerek kaybettiklerinizi kazanmanızı mümkün kılabilirsiniz.Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 20:53:11aynı kategoride 15-20 liraya satanlar varken bu dedıgınız mantıklı gelıyor muismailgokcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 20:53:48Hocam hata sizde. Bakın söyle anlatayim. Kardesim diyetisyen. Aynı zamanda trendyol da bitkisel zayiflama cayları satiyor. 1000 aet fason üretim 22 bin tl den yaptırıyor. Yani tanesi 22 tl ye geliyor. Abi %700 kar ile satiyorum nerdeyse dedi. Baktım 175 tl den satiyormus. Komisyon vs cikinca kendisine 140 felan kaliyordu. Sakın kar oranına takılma dedim. Reel piyasa diye birşey var. Haftada 40-45 kargo cikiyor ortalama. Fiyatını 699 tl ye cikar dedim. Dinlemedi, 629 tl ye cikarmiş. Ama korktu da. Kimse almaz dedi. Haftalik kargosu ortalama 30-35 e düştü. Ama cirosu aylik 20-25 bin liralardsn aylık 70 bin liralara çıktı. Hocam oran hesaplayip mukayese yapmayin. Fiyat arttirin. 30 liraya sattigin urunu 130 liraya cikar. Daha az satarsin ama dahs cok kazanirsin.