Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle de heves edip 70bin liralık ekipman marka tescil harcamaları yaptım ona üzülüyorum.

bu arada %18 kdvyi eklememişim 0 tlye bile gönderseniz 40 tl altına bişey satmak zarar sebebi
trendyol da satmanız şart değilse instagram da veya tiktok gıbı platformlardan deneyın şansınızı elinizdekiler bitince zaten birdaha girmezsiniz