Hocam hata sizde. Bakın söyle anlatayim. Kardesim diyetisyen. Aynı zamanda trendyol da bitkisel zayiflama cayları satiyor. 1000 aet fason üretim 22 bin tl den yaptırıyor. Yani tanesi 22 tl ye geliyor. Abi %700 kar ile satiyorum nerdeyse dedi. Baktım 175 tl den satiyormus. Komisyon vs cikinca kendisine 140 felan kaliyordu. Sakın kar oranına takılma dedim. Reel piyasa diye birşey var. Haftada 40-45 kargo cikiyor ortalama. Fiyatını 699 tl ye cikar dedim. Dinlemedi, 629 tl ye cikarmiş. Ama korktu da. Kimse almaz dedi. Haftalik kargosu ortalama 30-35 e düştü. Ama cirosu aylik 20-25 bin liralardsn aylık 70 bin liralara çıktı. Hocam oran hesaplayip mukayese yapmayin. Fiyat arttirin. 30 liraya sattigin urunu 130 liraya cikar. Daha az satarsin ama dahs cok kazanirsin.