• 29-06-2023, 18:41:02
    #28
    Yanlışın var. Onlar seni kripto veya forex için para yatırmaya çağırıyordur. Hangi çeviri aracını kullanıyorsun?
  • 29-06-2023, 19:37:01
    #29
    Dikkat edin *********** bunlar. Sizi önce yemleyip sonra dolandırıyorlar.
  • 29-06-2023, 19:46:48
    #30








    Kayle bile almıyorum
  • 29-06-2023, 22:57:20
    #31
    Buradaki mantık çapraz para transferleri yapıyorlar. Atıyorum A kişisi söylenileni yaptı ve parayı almaya kazandı. Bu işi yapan B kişisine diyorlar ki misal 100 TL yatır biz sana 170 TL yatıracağız. GErçekten de dediklerini yapıyorlar ama B kişisi o parayı C kişisine atıyor. Daha sonra B kişisinin kazanması gereken 170 TL'yi de D kişisi atıyor muhtemelen illegal bir para aklama olayı. Masak veya terörle mücadele para transferi nedeniyle sizi misafir ettiğinde gelen o pişmanlık hissini hiç tavsiye etmem.
  • 30-06-2023, 22:29:00
    #32
    banada geldi bu mesaj...konuşan kadın türkçe konuşuyor
  • 01-07-2023, 01:14:30
    #33
    hocam bunlar benden kart istediler diye engellemiştim sizden kart istemediler mi
  • 01-07-2023, 10:08:36
    #34
    Dün bana da geldi ilk defa, konuşma bot usülü ve anadilleri sanırım ispanyolca.

  • 01-07-2023, 11:50:35
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Pasif gelir budur
  • 01-07-2023, 14:30:52
    #36
    Milyonlarca insanın verileri çalındı. birileri bu numaralarla naparız diyip yola koyuldu işte.

    daha bunlar iyi günlerimiz.





    bunlar basit dolandırıcılık yolları. ilerleyen zamanlarda ad soyadını söyleyerek mesajlar atılacaktır, ailenin, akrabalarının isimleri söylenip güven kazanılacaktır, yapay zeka ile destekleyip gerçek bir insanla konuştuğun algısı oluşturulacaktır.

    muhtemelen milyonlarca insanın canı yanacaktır.

    ha benim arzum, meselelerin bu kadarıyla kalması. bunun bir de adli, kriminal süreçleri olabilir. bilgileriniz, suçlara karıştırılabilir vs vs. her şeye açık konular artık bunlar.

    çözüm için ciddi bir devlet aklının plan proje ile ilerlemesi gerekiyor ancak ne muhalefet ne iktidarda bu yönde bir çıt çıktığını görmedim duymadım. herkes için hayırlısı olsun diyelim.