Milyonlarca insanın verileri çalındı. birileri bu numaralarla naparız diyip yola koyuldu işte.
daha bunlar iyi günlerimiz.
bunlar basit dolandırıcılık yolları. ilerleyen zamanlarda ad soyadını söyleyerek mesajlar atılacaktır, ailenin, akrabalarının isimleri söylenip güven kazanılacaktır, yapay zeka ile destekleyip gerçek bir insanla konuştuğun algısı oluşturulacaktır.
muhtemelen milyonlarca insanın canı yanacaktır.
ha benim arzum, meselelerin bu kadarıyla kalması. bunun bir de adli, kriminal süreçleri olabilir. bilgileriniz, suçlara karıştırılabilir vs vs. her şeye açık konular artık bunlar.
çözüm için ciddi bir devlet aklının plan proje ile ilerlemesi gerekiyor ancak ne muhalefet ne iktidarda bu yönde bir çıt çıktığını görmedim duymadım. herkes için hayırlısı olsun diyelim.