Buradaki mantık çapraz para transferleri yapıyorlar. Atıyorum A kişisi söylenileni yaptı ve parayı almaya kazandı. Bu işi yapan B kişisine diyorlar ki misal 100 TL yatır biz sana 170 TL yatıracağız. GErçekten de dediklerini yapıyorlar ama B kişisi o parayı C kişisine atıyor. Daha sonra B kişisinin kazanması gereken 170 TL'yi de D kişisi atıyor muhtemelen illegal bir para aklama olayı. Masak veya terörle mücadele para transferi nedeniyle sizi misafir ettiğinde gelen o pişmanlık hissini hiç tavsiye etmem.