• 25-06-2023, 23:28:12
    #1
    Aracım park halindeyken tavan kısmında boya kalkması fark ettim. Sonra incelemeye başlarken tavanında delik olduğunu fark ettim.

    Bu bir mermi deliği nasıl olabilir diye düşündüm.
    Hemen polisi aradım, Polis geldi baktı etti tuttu araştırma yapmadı. Bu yorgun mermi dedi. Abi nasıl olur sacı delecek kadar nasıl yorgun olur bu mermi dedim. Olay yeri istedim olay yeri geldi oda aynısını dedi yorgun mermi dedi. Şikayetçi misin dedi dedim tabiki evet.


    Tavanından mermiyi çıkartamadılar. Sen servise götür çıkarsınlar çıkan mermiyi bize getir dediler. Karakola gittim tutanak tutturdum. Fotokopilerini aldım. Geldim.

    Gerçekten bu ülkede şansa yaşıyoruz arkadaşlar. Allah beterinden korusun kimsenin başına vermesin.

    Şimdi burası nasıl yaptırılır?
  • 25-06-2023, 23:29:18
    #2
    Mermi 2 buçuk lira olursa böyle olur. Silaha erişmek bu kadar kolay olunca...
    Cana geleceğine mala gelsin geçmiş olsun hocam
    • constantine38
    constantine38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2023, 23:31:23
    #3
    Çok geçmiş olsun...
  • 25-06-2023, 23:32:48
    #4
    çok geçmiş olsun , film gibi olay
  • 25-06-2023, 23:37:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yorgun mermiye benzemiyor ama direkt sıkılsada tavan döşemesinide delerdi bilemedim
  • 25-06-2023, 23:43:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok geçmiş olsun.
  • 25-06-2023, 23:48:08
    #7
    Büyük geçmiş olsun.
    Mermi pek yorguna benzemiyor kaportayı delmiş daha ne yapsın.
  • 25-06-2023, 23:49:36
    #8
    Geçmiş olsun hocam.
  • 25-06-2023, 23:49:38
    #9
    "Tavanından mermiyi çıkartamadılar. Sen servise götür çıkarsınlar çıkan mermiyi bize getir dediler."

    Şurası bir tek bana garip gelmemiştir umarım.

    Geçmiş olsun hocam, Türkiye'de şansa yaşamak böyle bir şey.