Aracım park halindeyken tavan kısmında boya kalkması fark ettim. Sonra incelemeye başlarken tavanında delik olduğunu fark ettim.
Bu bir mermi deliği nasıl olabilir diye düşündüm.
Hemen polisi aradım, Polis geldi baktı etti tuttu araştırma yapmadı. Bu yorgun mermi dedi. Abi nasıl olur sacı delecek kadar nasıl yorgun olur bu mermi dedim. Olay yeri istedim olay yeri geldi oda aynısını dedi yorgun mermi dedi. Şikayetçi misin dedi dedim tabiki evet.
Tavanından mermiyi çıkartamadılar. Sen servise götür çıkarsınlar çıkan mermiyi bize getir dediler. Karakola gittim tutanak tutturdum. Fotokopilerini aldım. Geldim.
Gerçekten bu ülkede şansa yaşıyoruz arkadaşlar. Allah beterinden korusun kimsenin başına vermesin.
Şimdi burası nasıl yaptırılır?