selamlar gece vakti başımızdan geçen bir olayı anlatmak istedim
benim babam taksici ve gece bir yolcuyu aldı bu yolcu araca bindiği gibi telefonda birileriyle küfürleşiyordu allaha yönelik hakaretler ediyordu ve bu kişi sarhoştu
babam 2 kere uyardıktan sonra kardeş ben seni götüremem dedi
şahıs babama en son zorlayıcı şekilde saldırmasıyla babam götürmeye devam etti fakat taksiyi onun istediği adrese değilde karakola doğru hareket etti
en sonda ise adam niye burdan gidiyorsun diyerek babama saldırdı ve direksiyona müdahale etti
babam araçtan inmesiyle bu şahısta araçtan inince babama saldırdı babam kendini koruyup o kişiyi yere düşürdü
şahıs araca tekrar bindi fakat arka koltuğa ve etraftada baya insan izliyor
araç durdu herkes babamı suçlu zannediyordu çünkü taksici sonuçta insanların gözündeki yerleri belli ama arkadan bir kurye sağolsun şu cümleleri söylemiş "ben bütün olayı gördüm bu adam yaşlı amcaya saldırdı tanıklık yapacağım" dedi ve anladık ki kurye olay gerçekleşmesinin başından beri araç arkasından ve yanından geçmiş
karakola götürmek istediler adam aracın arkasında oturuyor bir saldırsa babama şöför koltuğunda arkadan durum çok kötü olabilirdi bu yüzden ordaki 30'a yakın insandan yardım istedilerki adamın yanında dursunlar tutsunlar arka koltukta birşey yapmasına karşı diye fakat binen tek kişi oldu adamı tutmak için oda o motor kuryesi
karakolun önüne bir geldiler sarhoş adam bir anda asıcam kesicem öldürücem sözlerini bırakıp bana saldırdılar gibi sanki olay ona yönelikmiş şeklinde komple yalan şekilde hareket etmeye başladı üstüne şikayetçi oldu
işin daha tuhaf kısmı adam telefonla birini aramış araç içindeyken araç hareket etmeden babamlar dışardayken karakolun önünde baya bir kalabalık herkes seni öldürücez katledicez şeklinde tehditler etmeye başlamış babam polise seslenmiş kardeş görmüyormusun adamların halini bir müdahale edin diye hiç bir şey yapılmamış.
ve çok daha kötü durum babam karakoldan ayrıldıktan sonra darp raporu aldı hastaneye gidip sonra tekrar karakola gitti ardından ise eve giderken o karakol önüne gelen insanlar tarafından takip edilmiş araçlarla bir süre ve babam bize haber verdi aşşağı inin mümkünse polisi arayın diye çünkü takip durumu sonrasında evimiz baskına uğrayabilir diye evi komple kitledik.
daha büyük saçmalığı bahsedeyim adam sarhoş olduğu mekanda orada gözünün morarmasıyla darp raporu alıp bu şikayetinde kullanmak istiyor bütün olayın öncesinde zaten karıştığı bir kavga mevcut oda bir mekan kavgası telefonda ettiği hakaretler bundan dolayıymış.
bu olaydan şunu çıkardık
araç veya motor sahibiyseniz kesinlikle aracınıza ve motorunuza kamera takın düzenli olarak hafızasını yenileyin ve kamera mümkünse 4 bir yanda olsun ve bu kameralara doğrudan kaydını alabilcek şekilde ayarlayın ve mümkünse ek olarak 1 tanede araç içi kamerası olsun ses dahil kaydeden.
takip ediliyorsanız doğrudan eve gelmeyin atlatana kadar gazlayın babam atlattıktan emin olduktan sonra eve geldi
taksicilik yapıyorsanız bundan sonra müşterileri sadece uygulama üzerinden çağırın bu sayede kimin olduğunu nereden olduğunu tahmin edersiniz
insanlar size yardım etmeyebilir orda 30 kişi vardı olayın ilk safhasında sadece tek kişi bir kurye yardıma geldi eğer ki olay gerçekleştiği esnada insanlar yardım etse araçtan indikten sonraki kavgada müdahale durumu olsa babam şuanda ayakta durabilir durumda olurdu
polisimiz yeterli olmuyor işlenen suçlara karşı bunu bilin.
2 tarafta birbirinden şikayetçiyiz mahkeme sonuçlandığı vakit o zamana kadar başımıza birşey gelmezse takip edilme durumundan dolayı buraya atarım
gece 2'de gerçekleşen olay hala uyumadık uykumuz ve huzurumuz kaçtı.
öyle bir hale geldik ki anlatmam gerek
6
●536
- 22-06-2023, 06:07:53verilmiş sadakamız varmış gerçekten o kurye olmasa babam bir anda linçlenilcekti hemde daha kötü birşeyle karşı karşıya kalıcaktı üstüne suçlu gözükcektiTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 06:27:47Geçmiş olsun herkes gergin.Şahsen yerel halk olsun iş yerlerindeki çalışanlar devlet kadrolarındaki çalışanlar olsun,birileriyle iletişime geçtikçe huzursuzlanıyorum.
edit : Dostum güvenlik kameraları 2-3 ayda bir silinir.Şimdi benim tavsiyem gece ilgili o mekanda kavga ettiğine ve darp edildiğine dair mekanın görüntülerini polis eşliğinde alın.Ki size karşı kullanamasın darp raporunu.Şimdi mahkeme 1 yıl sonra netleşse delil istese,güvenlik kamera kayıtları aylar önce silinmiş olur.Önleminizi şimdiden alın o yüzden - 22-06-2023, 07:54:02Valla kardeş sana net şunu söyleyeyim;
Kamera iş görmüyor. Olaysosyal medyaya düşmezse kamera kaydı falan hikaye.
Arkadaşımı sivil polis kamera önünde dövüyor. Çocukhiç bişey yapmıyor polise. Hatta resmi polisi arıyor ama mukavemetten ve yaralamadan ceza aldı. Kamera kaydına rağmen. - 22-06-2023, 07:55:11Valla bu devirde hangi taksiye binsem hepsinde güvenlik kamerası var sizin için büyük talihsizlik olmuş. O adam zaten yolunun yolcusu ki usulü biliyor mağdura yatmış geçmiş olsun