Geçmiş olsun herkes gergin.Şahsen yerel halk olsun iş yerlerindeki çalışanlar devlet kadrolarındaki çalışanlar olsun,birileriyle iletişime geçtikçe huzursuzlanıyorum.

edit : Dostum güvenlik kameraları 2-3 ayda bir silinir.Şimdi benim tavsiyem gece ilgili o mekanda kavga ettiğine ve darp edildiğine dair mekanın görüntülerini polis eşliğinde alın.Ki size karşı kullanamasın darp raporunu.Şimdi mahkeme 1 yıl sonra netleşse delil istese,güvenlik kamera kayıtları aylar önce silinmiş olur.Önleminizi şimdiden alın o yüzden