• 20-06-2023, 21:24:18
    #1
    Merhaba,
    Geçen sene ara zam olduğunda askerdeydim, o yüzden ilk kez ara zamma denk geldim (asgari ücretin artması) özel sektöre bu yansıyor mu ? Kurumsal bir firmada işe başladım 1 ay oldu. Henüz daha konusu geçmedi o yüzden bilmiyorum ara zam uygulanıyor mu ? Eğer uygulanırsa bizde toplu uygulanır diye düşünüyorum 1 aylık olmama rağmen bu bana yansır mı ? Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevirim.

    Edit: bana gönderilen teklifte ara zam vs. geçmiyor. Hatta zamla alakalı birşey geçmiyor.
  • 20-06-2023, 21:26:16
    #2
    asgari ücret özel sektör için zaten.
  • 20-06-2023, 21:27:13
    #3
    TheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücret özel sektör için zaten.
    Evet hocamda asgari ücret ile çalışmıyorum, üstünde bir maaş alıyorum
  • 20-06-2023, 21:31:22
    #4
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocamda asgari ücret ile çalışmıyorum, üstünde bir maaş alıyorum
    11.402 tl üzerinde ise size zam yapmak zorunda değil altında ise minimum 11.402 tl'ye getirebilir. genelde şirketler ara zamlarda direk verilen oranı maaşa yansıtıyorlar.
  • 20-06-2023, 21:34:47
    #5
    Kurumsal bir firmada işe başladım 1 ay oldu.

    Sorunun cevabı burada, ülke geleneklerimize göre 1 yıl zam vermezler.(tam bir ... davranışı bu çoğu firma yapar bunu) İnsaflılarsa ara zam alırsınız.