Merhaba,
Geçen sene ara zam olduğunda askerdeydim, o yüzden ilk kez ara zamma denk geldim (asgari ücretin artması) özel sektöre bu yansıyor mu ? Kurumsal bir firmada işe başladım 1 ay oldu. Henüz daha konusu geçmedi o yüzden bilmiyorum ara zam uygulanıyor mu ? Eğer uygulanırsa bizde toplu uygulanır diye düşünüyorum 1 aylık olmama rağmen bu bana yansır mı ? Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevirim.
Edit: bana gönderilen teklifte ara zam vs. geçmiyor. Hatta zamla alakalı birşey geçmiyor.
Özel Sektörde Ara Zam Yapılacak Mı?
4
●194
- 20-06-2023, 21:27:13Evet hocamda asgari ücret ile çalışmıyorum, üstünde bir maaş alıyorumTheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 21:31:2211.402 tl üzerinde ise size zam yapmak zorunda değil altında ise minimum 11.402 tl'ye getirebilir. genelde şirketler ara zamlarda direk verilen oranı maaşa yansıtıyorlar.ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 21:34:47Kurumsal bir firmada işe başladım 1 ay oldu.
Sorunun cevabı burada, ülke geleneklerimize göre 1 yıl zam vermezler.(tam bir ... davranışı bu çoğu firma yapar bunu) İnsaflılarsa ara zam alırsınız.