Merhaba,
Geçen sene ara zam olduğunda askerdeydim, o yüzden ilk kez ara zamma denk geldim (asgari ücretin artması) özel sektöre bu yansıyor mu ? Kurumsal bir firmada işe başladım 1 ay oldu. Henüz daha konusu geçmedi o yüzden bilmiyorum ara zam uygulanıyor mu ? Eğer uygulanırsa bizde toplu uygulanır diye düşünüyorum 1 aylık olmama rağmen bu bana yansır mı ? Bilgisi olanlar aydınlatırsa sevirim.

Edit: bana gönderilen teklifte ara zam vs. geçmiyor. Hatta zamla alakalı birşey geçmiyor.