• 20-06-2023, 19:34:16
    #10
    kader
  • 20-06-2023, 20:03:39
    #11
    Bu ülke artık beni çok yoruyor...
  • 20-06-2023, 20:05:35
    #12
    Parası olan yer fakir olan adam hiç bir ülkede yiyemez zaten. ALGI OYUNLARI YAPMAYIN. Biz bu oyunlara gelmeyiz. لأننا أغبياء. çok şükür
  • 20-06-2023, 20:08:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PilotA320 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 tl lik alabiliyor muyuz
    bir ısırık geliyor hocam yok yok pardon şimdi sordum koklayabiliyormuşuz
  • 20-06-2023, 20:11:05
    #14
    Yarım dilim yiyin sizde.
  • 20-06-2023, 20:32:12
    #15
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parası olan yer fakir olan adam hiç bir ülkede yiyemez zaten. ALGI OYUNLARI YAPMAYIN. Biz bu oyunlara gelmeyiz. لأننا أغبياء. çok şükür
    ne kadar ironi de olsa arkadaşların söylediği şey fakir olan adamın yiyip yiyememesi değil ki eskiden bir asgari ücretle aldığın baklava dilimi sayısı şuanki bir asgari ücretle aldığın baklava dilimi sayısından fazla mı düşük mü, yani alım gücü ile alakalı :/
    ek olarak gençler olarak vietnam'ın durumunda değiliz çok şükür diyoruz elbette ! ama bize idealist'lik atatürkden geliyor, ironi olan kısmı görüşünüz çok güzel diğer kısma da saygı duyarız, yurtdışına sevgiler, iyi forumlar
  • 20-06-2023, 21:16:37
    #16
    Bir parça ekmek götürüp, camına banıp yemek var. Rahmetli gibi.