Parası olan yer fakir olan adam hiç bir ülkede yiyemez zaten. ALGI OYUNLARI YAPMAYIN. Biz bu oyunlara gelmeyiz. لأننا أغبياء. çok şükür
ne kadar ironi de olsa arkadaşların söylediği şey fakir olan adamın yiyip yiyememesi değil ki eskiden bir asgari ücretle aldığın baklava dilimi sayısı şuanki bir asgari ücretle aldığın baklava dilimi sayısından fazla mı düşük mü, yani alım gücü ile alakalı :/
ek olarak gençler olarak vietnam'ın durumunda değiliz çok şükür diyoruz elbette

! ama bize idealist'lik atatürkden geliyor, ironi olan kısmı görüşünüz çok güzel diğer kısma da saygı duyarız, yurtdışına sevgiler, iyi forumlar