• 20-06-2023, 15:37:50
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Akşam yemek yapalım dedi arkadaşlar bir arkadaş buzluktan 3 tabak tavuk çıkardı adama son kullanma tarihi 10/2022 yazıyor. Buzluktan hiç çıkarmamış aldığından beri.

    Yesek zehirlenir miyiz acaba?
  • 20-06-2023, 15:39:01
    #2
    Kişisel Rütbe
    O daha tehlikeli tüketmeyin sakın hocam

    Edit: Buzlukmuş pardon bilemem ama bilgili biri yanıtlarsa sevinirim
  • 20-06-2023, 15:39:13
    #3
    hocam tavuk zehirledi mi fena zehirler, ben olsam hayatta yemem
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-06-2023, 15:39:25
    #4
    yenmez. öyle çok zehirlenen var. hem de hiç bir şeye benzemez direkt ölüm tehlikesi.
  • 20-06-2023, 15:39:40
    #5
    Tavuğun şakası olmaz hocam çok riskli bir besin en çok zehirlenmelerin görüldüğü bir besin türü.
  • 20-06-2023, 15:39:58
    #6
    Donukta olsa yemeyin hocam
  • 20-06-2023, 15:39:59
    #7
    Hocam tarihe bakmayın. Ürüne bakın.
    Bozulmuşmu bozulmamışmı ?
  • 20-06-2023, 15:40:28
    #8
    Ekonomi o kadar da kötü değil hocam, yapmayın

    Tavuk sıkıntılıdır.
  • 20-06-2023, 15:41:14
    #9
    Yenilmez hocam.