Arkadaşlar merhaba,

Akşam yemek yapalım dedi arkadaşlar bir arkadaş buzluktan 3 tabak tavuk çıkardı adama son kullanma tarihi 10/2022 yazıyor. Buzluktan hiç çıkarmamış aldığından beri.

Yesek zehirlenir miyiz acaba?