• 16-06-2023, 15:34:45
    #1
    Arkadaşlar mali sorunlar yüzünden aracımı satıyorum ilana zaten koydum ama Pazar günleri Antalya'da oto pazarı oluyor böyle malum insanlar arabalarını getiriyor vs.. Ancak ben araba alırken oto pazarını gezmek vs aklımın ucundan bile geçmedi açıkçası varlığını bile unutmuştum.. Antalya'ya sıcağında sabahın köründe gidip yer kap, akşama kadar orda güneşin altında bekle vs işkence bir durum olacak. Merak ediyorum oto pazarlarında gerçekten böyle satış olabiliyor mu bana uzaktan bakınca sanki boş boş insalarlar duruyor orda bir iki soran eden oluyor o kadar gibi geliyor Yani sonbahar vs olsa hiç sallamam da bu sıcakta cidden işkence olur..
  • 16-06-2023, 15:37:08
    #3
    yılların eskitemediği videolardan bir tanesi dönüp dolaşıp ortaya çıkıyor
  • 16-06-2023, 15:37:10
    #4
    Tüm ilanlara koyduktan sonra oraya park edip telefon bırakıp gölge bir yere geçin 1 gün denemekten zarar gelmez
  • 16-06-2023, 15:38:01
    #5
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yılların eskitemediği videolardan bir tanesi dönüp dolaşıp ortaya çıkıyor
    ama adam sana yıllar önce cevap vermiş, yapıştırmak lazımdı
  • 16-06-2023, 15:38:03
    #6
    Şansını dene oluculerle pek muhattap olma.
  • 16-06-2023, 15:47:35
    #7
    Bir tanıdığım al sat yapıyor ilan felan koymadan sadece pazar da satıyor cok ilginc bir şekilde cok hızlı da satıyor sanırım bazı model arabaların alıcısı oluyor bellirli arabaları sürekli alıp satıyor
  • 16-06-2023, 16:26:07
    #8
    iyi tek benim aklıma gelmemiş kendimden şüphe edecektim
  • 16-06-2023, 17:33:44
    #9
    Antalya' da galerici bir arkadaşım var. Her hafta mutlaka araba pazarına araç götürüyor. Bence bir hafta deneyin.

    İnşallah en kısa zamanda satarsınız. Şimdiden hayırlı olsun