Arkadaşlar mali sorunlar yüzünden aracımı satıyorum ilana zaten koydum ama Pazar günleri Antalya'da oto pazarı oluyor böyle malum insanlar arabalarını getiriyor vs.. Ancak ben araba alırken oto pazarını gezmek vs aklımın ucundan bile geçmedi açıkçası varlığını bile unutmuştum.. Antalya'ya sıcağında sabahın köründe gidip yer kap, akşama kadar orda güneşin altında bekle vs işkence bir durum olacak. Merak ediyorum oto pazarlarında gerçekten böyle satış olabiliyor mu bana uzaktan bakınca sanki boş boş insalarlar duruyor orda bir iki soran eden oluyor o kadar gibi geliyor

Yani sonbahar vs olsa hiç sallamam da bu sıcakta cidden işkence olur..