• 16-06-2023, 11:27:03
    #1
    Merhabalar
    Forumdan bir kişiden bir fiyat karşılığı ürün-hizmet almıştım. Kişi aylardır dönmüyor negatif trade vermeme rağmen umrunda değil. Bu kişiyi şikayet etmek istiyorum cimere şikayet etsem yeterli olur mu?
  • 16-06-2023, 11:27:48
    #2
    Forumda şikayet konusu açtınızmı ?
  • 16-06-2023, 11:28:34
    #3
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda şikayet konusu açtınızmı ?
    Hayır açamadım fiyatı 100tlnin altında çünkü
  • 16-06-2023, 11:31:20
    #4
    Tabii elbette. Ülkede güçler ayrılığı durumu yok hocam. Her şey başkanımıza bağlı. Yaşadığınız her sorunu Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) yazın lütfen.
  • 16-06-2023, 11:37:55
    #5
    cimerden bu tür şikayetin bir yaptırımı olmaz. adliyeye gidip dilekçe vermeniz gerek. çok muhtemel alacağınız cevap da bu olacak.
  • 16-06-2023, 11:39:12
    #6
    byigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimerden bu tür şikayetin bir yaptırımı olmaz. adliyeye gidip dilekçe vermeniz gerek. çok muhtemel alacağınız cevap da bu olacak.
    Teşekkürler hocam
  • 16-06-2023, 12:15:11
    #7
    Bu konuda savcılık ve kolluk kuvvetleri dışında işlem yapabilecek kimse yok maalesef. O yüzden cimer şikayetinizi ya kolluga gidin ya da savcılığa diyerek gecistirecektir.
  • 17-06-2023, 00:54:31
    #8
    Edilir hocam.