Merhabalar
Forumdan bir kişiden bir fiyat karşılığı ürün-hizmet almıştım. Kişi aylardır dönmüyor negatif trade vermeme rağmen umrunda değil. Bu kişiyi şikayet etmek istiyorum cimere şikayet etsem yeterli olur mu?