• 14-06-2023, 21:52:53
    #1
    İnternet taahhütünüzün sonuna geldiniz.

    0850 li hatları açmıyorum ancak bazı firmalar bu hattı kullanıyor
  • 14-06-2023, 21:56:17
    #2
    Hiç aramadı arasa bile dinlemeden kapatırdım muhtemelen ve engellerdim lüzumsuz gereksiz. Fenerbahçeliyim kaç yıldır şampiyon olamıyoruz bırak dijitürküde forma almıyorum ne kadar umrumda olur ki.
  • 14-06-2023, 21:58:16
    #3
    benim kuzenimi günde 3 kere arıyorlardı en son kendi aradı aboneliğimi iptal edip kutunuzu falan getiriyorum dedi kapattı engelledi numaralarını
  • 14-06-2023, 22:08:20
    #4
    Sakın açmayın arayanlar ***********, İnternet + Digitürk 120 140 tl gibi rakamlar söylüyorlar, hatta Digitürk 1 yıl bedava diyorlar, sizi arayan kişiler aslında Digitürk'ün satış bayileri ve her satış başına prim alıyor. Evinize kurulum yapıldığında geçmiş olsun. Bu işte çalışan biri olarak tavsiyemdir
  • 15-06-2023, 00:25:13
    #5
    bu call centerların takım liderleri oluyo 1 2 ay once cocuga dedimki senin degil ama o liderinin .... o günden beri ariyan bi internet nede firma görmedim