Hiç aramadı arasa bile dinlemeden kapatırdım muhtemelen ve engellerdim lüzumsuz gereksiz. Fenerbahçeliyim kaç yıldır şampiyon olamıyoruz bırak dijitürküde forma almıyorum ne kadar umrumda olur ki.