• 14-06-2023, 17:48:17
    #10
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır aile ile değil tek yaşıycam hocam

    Motorsiklet var hocam yokuşu hiç dert değil. Muhit olarak nasıl. Motoru çalarlar mı mesela

    Evet ilk oraya bakıyordum sonra haritalardan yakın diye buraya baktım. Burası nasıl?

    Yaşadığınız tatsızlık neydi acaba bina ile mi alakalı semt ilemi?

    Biraz düzgün olmayabilirden kastınız nedir hocam mesela biz evde yokken hırsız vs mi girer?

    Evet aslında bende onu diyorum. Aynı sokakta en elitide en varoşuda bulmak mümkün

    Yokuş hiç problem değil

    Hocam hırsız girer veya girmez garantisini hiçbir semtte veremezsiniz. Koca koca güvenlikli sitelere dahil giriyorlar Yani şu şekilde ; gürüldü bazen çok oluyor, Feriköy hızlı mahallelerden bir tanesi
  • 14-06-2023, 17:48:57
    #11
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır aile ile değil tek yaşıycam hocam

    Motorsiklet var hocam yokuşu hiç dert değil. Muhit olarak nasıl. Motoru çalarlar mı mesela

    Evet ilk oraya bakıyordum sonra haritalardan yakın diye buraya baktım. Burası nasıl?

    Yaşadığınız tatsızlık neydi acaba bina ile mi alakalı semt ilemi?

    Biraz düzgün olmayabilirden kastınız nedir hocam mesela biz evde yokken hırsız vs mi girer?

    Evet aslında bende onu diyorum. Aynı sokakta en elitide en varoşuda bulmak mümkün

    Yokuş hiç problem değil
    Kira bütçeniz ne kadar hocam? Yaşam tarzınız nasıl, beklentiniz nasıl?
  • 14-06-2023, 17:56:39
    #12
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hırsız girer veya girmez garantisini hiçbir semtte veremezsiniz. Koca koca güvenlikli sitelere dahil giriyorlar Yani şu şekilde ; gürüldü bazen çok oluyor, Feriköy hızlı mahallelerden bir tanesi
    Hocam Ankara gibi düşünmeye çalışıyorum mesela bahçeli de ankarada en hızlı yerlerden birisi(içki sosyallik ve üniversite gençleri tarafından) ama çinçin de kimine göre hızlı 😀(yasadışı maddeler açısından)
    Sizin burdaki tam hızlı kavramınız nedir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira bütçeniz ne kadar hocam? Yaşam tarzınız nasıl, beklentiniz nasıl?
    Hocam 20k gibi bir kira bütçem var. Normalde birde ofis tutacaktım fakat feriköydeki burası olursa ayrı girişli dublex burası ekstra ofis tutmama gerek kalmayacak
  • 14-06-2023, 18:05:41
    #13
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ankara gibi düşünmeye çalışıyorum mesela bahçeli de ankarada en hızlı yerlerden birisi(içki sosyallik ve üniversite gençleri tarafından) ama çinçin de kimine göre hızlı 😀(yasadışı maddeler açısından)
    Sizin burdaki tam hızlı kavramınız nedir

    Hocam 20k gibi bir kira bütçem var. Normalde birde ofis tutacaktım fakat feriköydeki burası olursa ayrı girişli dublex burası ekstra ofis tutmama gerek kalmayacak
    Hocam benim fikrim Yeşilköy Yeşilyurt ve Fulya taraflarından yana. Yeşilköy yeşilyurtun sahili mükemmel, çıkıp 5 dakikada sahile inebilirsiniz, bisiklet - scooter sürebilirsiniz, sandalyenizi masanızı sahile atıp sessiz sakin deniz kenarında çalışabilirsiniz. Şişli tarafından çok daha sakin ve yaşanabilir bir yer. Hırsız, çalınma gibi olaylardan endişeniz varsa net olarak bakırköy taraflarını tercih edin derim.
  • 14-06-2023, 18:07:18
    #14
    Feriköy tarafı sıkıntılı bir yer derler genellikle. Halil Rıfat Paşa Mh. tarafına bakmanızı öneririm.
    Gayet sessiz sakin ulaşıma ve hastaneye yakın bir yer. Çoğu kişi ofis niyetine de kullanıyor.
  • 14-06-2023, 18:36:30
    #15
    Polestar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Feriköy tarafı sıkıntılı bir yer derler genellikle. Halil Rıfat Paşa Mh. tarafına bakmanızı öneririm.
    Gayet sessiz sakin ulaşıma ve hastaneye yakın bir yer. Çoğu kişi ofis niyetine de kullanıyor.
    Hocam burdaki sıkıntıdan kastınız nedir
  • 14-06-2023, 20:42:01
    #16
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burdaki sıkıntıdan kastınız nedir
    Her yerde vardır ama (bazı) sıkıntılı tipli insanlar diyelim. Bende oralardan ev almak için sormuştum bir kaç kişiye öyle söylemişti.
    Ayrıca kuzenim 3-4 sene oradaydı o da bu konulardan şikayetçiydi.