Hayır aile ile değil tek yaşıycam hocam
Motorsiklet var hocam yokuşu hiç dert değil. Muhit olarak nasıl. Motoru çalarlar mı mesela
Evet ilk oraya bakıyordum sonra haritalardan yakın diye buraya baktım. Burası nasıl?
Yaşadığınız tatsızlık neydi acaba bina ile mi alakalı semt ilemi?
Biraz düzgün olmayabilirden kastınız nedir hocam mesela biz evde yokken hırsız vs mi girer?
Evet aslında bende onu diyorum. Aynı sokakta en elitide en varoşuda bulmak mümkün
Yokuş hiç problem değil
Kira bütçeniz ne kadar hocam? Yaşam tarzınız nasıl, beklentiniz nasıl?