R10 çocukluk travmasını anlatıyor
21
●1.098
- 14-06-2023, 01:12:00Bunden 14-15 sene önce 11-12 yaşlarındayım.
Bir üst mahalle ile mahalle maçımız vardı 4 gol attım 7-2 veya 7-3 öndeydik 5de devre 11 de bitiyordu maç.
10-4 oldu yanlış hatırlamıyorsam 11. golü atıp maçı bitirmemle 1 tane sağlam yumruk yedim
Sonra boncuk atan tabancalar çıktı ortaya
Rahat 20 tane boncuk yedim, bir arkadaşımızın kulaklarına boncuklar girmişti.
1-2 hafta kulaklarında sargıyla gezdi. - 14-06-2023, 17:56:12Ayakkabımı giymiştim içinden zehirli sarı bir akrep büyük bir şey çıktıydı, yürüyordum sonra baktım ayağımda bir şeyler oluyor bir çıkardım...
O gün bugün ayakkabımı giymeden bir bakarım elimde sallarım öyle giyerim - 15-06-2023, 00:27:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok sevdiğim 2 insanı çocukken kaybettim, ikisini tabutta görmek zordu. Bu olaydan önce çocukluğum genel olarak güzeldi masal gibiydi..
